Publicats el llibre i la revista!

 Ja s’ha publicat la meua edició del Facet! Per fi, després de múltiples dificultats, el llibre és al carrer i podrà ser comprat en llibreries en la present campanya de nadal. Estic molt, molt contenta.

Hui m’he alçat prompte, però no tan prompte com d’habitual. Aquest mes em desperte a les sis del matí i em pose a treballar de seguida. Així he polit, i promocionat pertot arreu, la nova revista Magnificat CLM, que per fi es presenta al públic, en tres idiomes, multitud d’apartats i blog propi.

També alçant-me a les matinades he pogut estudiar bé la tesi doctoral de Gemma Pellissa, que es llegirà a la Universitat de Barcelona. Hui havia de seguir mirant detallets de la tesi; però no ha estat a això al que m’he dedicat. En primer lloc, he localitzat i marcat a les agendes d’enguany i de l’any que ve les dates dels exàmens d’aquest curs, en la seua primera convocatòria i en la segona. I després, de seguida, sense fer chi kung ni res, m’he posat a despatxar la correspondència, que era llarga i variada, i em demanava mil gestions; algunes relacionades amb la investigació, altres amb l’adquisició de llibres per a la biblioteca i amb la supervisió de treballs de final de grau. Finalment, he estat mirant algunes convocatòries de beques d’investigació a l’estranger, que després no he volgut considerar perquè és evident que estan encarades a professionals més joves, i jo els llevaria oportunitats.

Demà, reunió de la comissió d’investigació de la UV. Tant de bo siga l’última de l’any, però ja vorem. L’any passat, i l’altra, va haver-hi reunions d’investigació el 28 de desembre. Per sort per a mi, l’u de gener ja s’acaba el meu servei de dos anys, i seré substituïda per un altre company.

I divendres a Barcelona, com a membre del tribunal de la tesi de Gemma Pellissa. Esplèndida tesi, per cert; la seua directora, Lola Badia, pot estar ben orgullosa d’ella.

Em fa mal el cap. Altra volta. I l’asma, amb la llanda de la calefacció per aire condicionat (aberració). Però dins de tot l’enorme cansament que porte per l’excés de treball del 2013 (i del 2012, i del 2011…), les meues perspectives per al 2014 són excel·lents: menys treball de gestió, i per tant més temps per a la investigació i per a la preparació docent.

 



Comments are closed.